سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که مصیبتهاى خرد را بزرگ داند ، خدا او را به مصیبتهاى بزرگ مبتلا گرداند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

صفحات اختصاصی
 
صفحه استان بوشهر
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :4
کل بازدید :152778
تعداد کل یاداشته ها : 12
103/2/5
3:25 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
مهدی بردبار[160]
یکی و هیشکی

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
قدیمی ها[9]
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
عاشق آسمونی پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی) دلنوشته های قاصدک همنشین دل نوشته ها سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani قیدار شهر جد پیامبراسلام هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) سایه ● بندیر ● سدید کاشان .::نهان خانه ی دل::. بچه مرشد! هم نفس سیب خیال مُهر بر لب زده نشریه حضور MNK Blog کانون فرهنگی شهدا ****شهرستان بجنورد**** عشق الهی .: شهر عشق :. سکوت سبز جاده مه گرفته دل تنها عکس های عاشقانه مهاجر منطقه آزاد ابـــــــــــرار خون شهدا بچه های خدایی سعادت نامه .:: دلنوشته های یک فروند چریک ::. شهریار کوچه ها السلام علیک یا علی بن موسی الرضا شاید این جمعه بیاید شاید :: امـــید وصـــل :: اواز قطره محمد قدرتی یک قدم تا ظهور جیغ بنفش در ساعت 25 گروه اینترنتی جرقه ایرانی شاخابه عشق اجتماعی ایـــــــران آزاد * ی جایی برای همه * منتظران شهادت این نجوای شبانه من است FANTOM نوری چایی_بیجار صاعقه همسایه خورشید « عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب » در برابر نسیم سکوت پرسروصدا .مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان. پیامک 590 آرمان کیمیای ناب عدالت جویان نسل بیدار صل الله علی الباکین علی الحسین آتش دل...تلک شقشقة هدرت ثم قرت... اللهم عجل لولیک الفرج میم مثل مغنیه ... غلط غو لو ت افسران مقاومت زازران هیئت حضرت علی اکبر(ع) شایگان♥®♥ دفترهای سبز دیار کریمان سه ثانیه سکوت دهاتی سخن آشنا رهبر بازمانده تنها مرتضی و ما آوینی عطش پایگاه فرهنگی دیدار دکتر علی حاجی ستوده حروف زیبای انگلیسی صبر و صلاة افاضاتی در حوالی جامعه و سیاست fazestan نرگس موسوی نکته هایی از قرآن سرباز ولایت مجمع فرهنگی فاطمیون شهرستان لنجان . محمود تــــــــــــالـــــــشـــــــــــــان نفس دوست خوب

پای این پنجره آدم به کجاها برسد!

هر گدا در حرمت یک شبه سلطان شده است

چهارشنبه هفته گذشته بعد از یک هفته توفیق زیارت برای وداع به حرم رفتم. از درب بزرگ ورودی ضریح خواستم به سمت ضریح برم. خیلی شلوغ بود من هم قصد رسیدن به ضریح رو نداشتم فقط خواستم برای آخرین بار در هوای روضه امام رئوف باشم، ولی گویا بعضی ها نیت کرده بودن که به هر قیمتی شده ... ، فصل زیارتی و جمعیت انبوه به هم چسبیده . خادم کنار درب هی می گفت آقا حرکت کنید آقا لطفا حرکت کنید ، آقا نه ایست...

خادم رو نگاه کردم مرد مودب و موقری بود، با نجابت هم ایستاده بود و به مردم تذکر می داد، قیافش به نظرم آشنا اومد، نه؛ انگار خیلی آشنا بود، بیشتر دقت کردم، به نظرم... ، رو سینه اش رو نگاه کردم زیر آرم فلزی آستان قدس اسمش نوشته بود، لباس خادمی و فضای حرم و نجابت صدا و...، تشخیص رو سخت می کرد... ولی درست حدس زده بودم. یه لحظه مکث کردم و ازش پرسیدم شما آقای زاهدیه وزیر علوم هستید؟ در حالی که سعی می کرد لبخندش رو پنهان کنه گفت یاعلی آقا حرکت کن التماس دعا داریم و، دوباره التماس دعا...

روی سینه اش نوشته بود محمد مهدی زاهدی

زاهدی وزیر علوم دولت نهم

 

 

 

 

 

 

محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فعلی و وزیر علوم دولت نهم که الان وزیر علوم امام رضا(ع) شده بود.

پ ن : موقع برگشتن داشتم فکر می کردم که بعضی وزرای دولت های قبل الان نوکر بی بی سی و وآ و آمریکا هستن بعضی هم نوکر امام رضا(ع)...

 

یا امام رضا(ع)

در هوای شما رها هستم

از صـفای تو باصفا هستم

با توام از همه جدا هستم

بـنـده درگـه خــدا هستم

پادشاهم ولی گدا هستم

سـائــل درگه رضا هستم

 


92/6/18::: 10:41 ص
نظر()